`Lo mejor que tienes es tu sonrisa, tus sueños y ese niño que habita contigo.´

10 de octubre de 2009

Moitos entenden o significado da palabra `morriña´pero uns poucos coñecen o sentimento da morriña. Cando marchas, ai cando marchas. Botas de menos a terra, o mar, a nosa xente e Vigo.
Cantas veces penso como seria a miña vida se vivise noutra cidade, que faria eu sen `The Imagination´, ou sen a miña ria.
Ti ben o sabes Sara, cumpriches dezasete anos nesta fermosa cidade, e se que estou no certo se digo que cando marches, acabras voltando.



Querote Sariña :)


3 comentarios:

  1. Dende logo, un dos textos que mais me chegou de todos os que lin nestos dous días :)
    GRAZAS
    por todo esto
    por saber escribir as palabriñas exactas que sabes que me gusta escoitar.

    :)queroteee!

    ResponderEliminar
  2. Si solo fuese una sonrisa la que me sacas tods los días...


    :) ai
    esque que bonito es

    ResponderEliminar